Lördag, kväll

Nu har jag precis stigit innanför dörren efter att ha varit mig en tur till ett nytt café inne i Karlstad där min vän Sara Moll's höll ett releaseparty för hennes nya webbtidnig Vera.
Hennes idé är en tidning för kvinnor/flickor/tjejer som ska stärka deras självkänsla. Sara skriver på hemsidan:
"-Magasin Vera inspirerar, stöttar och peppar tjejer till att tycka om sig själva och våga tro på sig själva. Vi vill erbjuda en frizon där man slipper ytligheter och sjuka ideal. Tanken med Magasin Vera är att sprida sunda ideal och budskapet "du duger som du är".
Toppen! Som Maria Montazami skulle ha sagt!






Jag hade på mig en ny blus från Vila och under det hade jag en gammal bustier. Till detta gick jag Kalle Anka.
Skämt åsido, jag gick läderlappen, ...Eller lacktights för den som vill!
Jag spejsade även till det á la 80's och körde med allt hår till vänster (höger för er som vill det).





Det var allt för nu. Just ja, förut på stan så köpte jag massa himla fina saker, visar imorgon! Nu väntar tvätten.
Kramisbananis


Kommentar från: Madeleine

Svar: Ja, visst var det cool!



Häftig header du har.

2010-03-07 @ 12:10:27
http://mellstroom.blogg.se/
Kommentar från: Anna

Älskar den blusen!!!! Jag köpte en men den passade inte mig tyvärr =(. Hoppas du haft en toppenhelg!



Kram

2010-03-09 @ 02:14:50
http://honeysucklee.blogg.se/
Kommentar från: carolina

Anna; Visst är den fin?! Åh vad synd, du får leta vidare tills du hittar en! :) Min helg har varit toppen, räknar redan ned tills nästa! ;) Hoppas att du hade det bra du med! Kram

2010-03-09 @ 11:32:56
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: