Tisdag

God natt skulle man kunna säga! Själv har jag nyss kommit hem från jobbet och nu sitter jag här framför datorn och hänger. Igår så köpte jag mig ett par ursnygga pumps som jag slänger upp en bild på imorgon då det är bättre fotoljus så att säga. Svarta sammet och perfekt höjd, thumbs up!
Fick mitt paket från HM med hälften av Fashion against AIDS grejerna i fredags också, glömde nämna det tror jag... Hur som helst så var allt en ren besvikelse. Grejer såg inte ut som de gjorde på bild och material kändes crapigt för att säga det rakt ut. En scarf jag beställde är den enda som får stanna än så länge. Väntar dock på paket två av denna beställning så hoppas på att de grejerna är bättre.
Igår fick jag även sms om att mitt paket från Nelly ligger på posten och väntar på mig, spännande!

Kommentar från: Stina

Har hört jättemånga klagomål på att kläderna inte ser ut som de gjort på bild. Jag har ju varit lite fundersam över varför så mkt var slutsålt på hemsidan men inte i butik. Såg det "turkosa" halsbandet på en tjej idag, sjukt glad för att det inte blev ett köp. Var typ mörkblått och såg inte alls färgglatt och roligt ut. Provade en av långklänningarna i butik örra helgen. Jag drar en 42:a i vanliga fall, på denna klänning var 38:a för stort och på tok för lång. Lite märkligt med tanke på att jag är nästan 1,80 ?!

Under all kritik till H&M !

2010-06-02 @ 14:31:45
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: carolina

Crapcrapcrap är ordet!! Okej om man vill göra crapiga kläder, men lägg inte upp bilder där grejerna ser fina ut i sådant fall.

2010-06-03 @ 01:41:45
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: