Tisdag

God morgon!

Snart så har jag jobbat halva min arbetsvecka vilket känns helt okej, lääängtar tills helgen dock. Inte för att jag ska göra något speciellt utan för att det är så himla skönt att vara ledig. Vilket jag snart kommer vara då nästa vecka är min sista arbetsvecka.
Igår shoppade jag lite på Bikbok, en lepardmönstrad kofta samt en nudefärgad kjol. Båda två kommer att bli sommarfavoriter, jag känner det på mig.

Nu ska jag ta mig en dusch och efter det så ska vi åka och äta på Waterside - Töcksfors stolthet!

Kommentar från: Liselotte

ÅH! De är ju verkligen underbara! Min budget tillåter inte det dock, haha. Jag väntar tills jag får ett jobb! Vill ha dem ändå... haha! Leo är alltid snyggt, känner också på mig att det blir trendigt i år igen!

2010-06-30 @ 11:31:15
http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: