Bra dag

Gud vilken bra dag jag har haft idag. Åt lunch på Vero där jag möttes av den trevliga överraskningen att de har återinfört min favoriträtt. Nämligen grillad focaccia med parmaskinka, pesto och mozarella. Sedan gick vi i lite affärer vilket resulterade i en några väldigt fina köp som jag visar imorgon. Efter det tog vi en glass med Kornelia och Johan i solen.
Annars är jag för tillfället ensam hemma då Linus åkt till Kristinehamn för lite grabbhäng. När man är ensam hemma så lagar man grillspett och sitter framför tv'n och bara njuter.

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, gud vad jag har längtat efter detta! Speciellt portömningen - NOT. Men allt annat är underbart och jag kommer att ha det så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: