Onsdag

God morgon!

Igår hade jag en väldigt trevlig dag, så trevlig att jag inte ens hade tid att blogga.
Jag och Linus åkte hem till min mamma och pappa där vi lagade mat och åt en himla god efterrätt, varma fikon i karamellsås och vaniljglass.
Kom hem strax innan 8 och då var det bara att sätta på tv'n och se sista avsnittet av Ugly Betty. Gud vad jag hade önskat att det fortsatt några säsonger till.. De senaste säsongerna har varit så snuskigt mycket bättre än de första och det har därmed blivit ett av mina absoluta favoritprogram. Synd att det gått i graven nu, verkligen. Undrar varför...? Ville de sluta på topp? Svek tittaresiffrorna? Eller något annat?
Jag kommer verkligen att sakna Betty, Amanda, Marc, Hilda, Justin, Ignacio, Daniel, och sist men inte minst Wilhelmina.


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: