Fredag

Igår åkte jag till Göteborg över dagen, shoppade, strosade och åt god mat.
Köpte två urfina linnen på HM, en spetskimono samt en kjol från Zara.
Kom hem vid 20.00 igår kväll och då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för utgång. Förfestade hos Malin med Stina, Louise och Paula, snackade lite skit och drog sedan till Koriander. Hur bra kväll som helst! Förutom den lilla incidenten då jag fick papper i öronen som inte gick att ta ut... För er som inte vet det så fick jag tinnitus för några år sedan i samband med en Hardcore superstarkonsert, och måste numera skydda mina öron så fort jag hamnar i en miljö där ljudnivån är på topp. Detta gjorde jag som vanligt igår men koriander måste ha något löst packad papper för det gick av inne i örat och försvann när jag försökte peta fram det. Åkte hem och med hjälp av Linus så lyckades vi operera ut en cm lång papperstuss ur mitt öra som inte var synlig från utsidan. Crazy!

Nu ska jag äta gröt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: