Lördag

Jahaja, då var allt över för denna gång då!
Nyår firades först med bio, New Moon och fortsatte sedan på vårt hotellrum med allt man kan tänka sig i godisväg, dricka samt filmtittande. Vid 12-slaget stod vi i fönstret och tittade ut över stan och på alla raketer som lyste upp himmelen. Hur mys som helst! Jag har handlat en hel del fina saker med, lägger upp ett och annat här på bloggen senare under dagen!

Nu är vi hemma i Karlstad igen och vardagen. Idag står tvätta samt städa på schemat.. Ska dock redan nu avvika från detta då jag tänkt dra på en liten shoppingrunda i centrum. Eller shoppingrunda var att ta i, blir i alla fall en tur in till stan för att titta lite, så jag inte missat något!



Lite bilder från Juldagen;


Jag och Senait


Jag och Louise


Senait, Jag, Paula och Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: