Söndag

Då var man på plats i Töcksfors igen då.
Idag har vi varit och alla hjärtansdagfikat hos mina föräldrar. Vi insåg att 16 bitar smörgåstårta var lite för mycket för oss båda så vi delade med oss till familjen. Till efterrätt bjöds det på min morotskaka, riktigt gott om jag får säga det själv!
Annars har inte dagen bjudit på så mycket mer faktiskt... Städade lite hemma, tvättade håret. <---- Efterlängtat! Det är nämligen så att jag försöker att tvätta mitt hår MAX 2 gånger i veckan... Har hört både det ena och det andra om vad som egentligen är bäst för håret. Vissa säger att man ska tvätta håret så lite som möjligt medan andra säger att det inte spelar så stor roll, det går bra att tvätta håret varannan dag. Jag tror dock att mitt hår speciellt hårbotten mår bäst av att få fila ett tag. Snipp snapp snut/slut.


För övrigt så finns The Rachel Zoe project season 2 ute på youtube för den som saknat den lilla wonderkvinnan, SJUKT KUL!!!!
I die!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: