Söndag

Fest igår hemma hos oss!
En liten tjejmiddag som resluterade i att det kom 3 pojkar samt 5 extra tjejer. Helt okej.
Efter diverse intag så styrde vi taxin till Glada ankan. Efter Ankan så blev det en dusch och smält ostsmörgås som grillades i micron och efterlämnade en rätt så markant ostodör.

Idag har vi städat upp efter våra galna gäster, haft mamma och pappa här fika för att till sist hamn i soffan med mongolisk take away. Styrde upp med chefen så att vi jobbar kväll imorgon, där med så behövde vi inte åka upp till Töcksfors idag, hur skönt som helst!


Under festligheterna igår så hade jag på mig min nya tshirt från Acne och även mitt nya halsband, stylad precis som tjejer på Nelly.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: