Feb. 9, 2010

I lördags blev det utgång med tjejerna, huuur roligt som helst även om själva nattklubbandet var relativt tråkigt... Förfesten, tjejerna och allt runt omkring gjorde det till en angenäm kväll! Min kamera var helt död så inga bilder togs tyvärr, bättring lovas!

I söndags så tog jag mig en promenad i det underbara vädret hem till Anna som bjöd på tacos. Vi har börjat med sånt på söndagar, "järngänget" (4 tjejer som umgicks i gymnasiet) att vi bjuder hem varandra på fika och dylikt. Tacos var ruskigt välkommet och hemskt gott en tråkig bakissöndag, mer sånt! Efter maten satt vi och pratade om allt möjligt och helt plötsligt var det mörkt ute, då var det dags att bege sig hemåt för Malin gillar inte mörkret.

I måndags var jag på ansiktsbehandling, mitt face behövde sig en liten omgång och mitt produktförråd behövdes fyllas på!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: