Lördag

Här sitter jag och försöker läsa organisk kemi... Börjar få lite tentaångest nu då vi har en annan stor uppgift i två delar, ena delen är en matlagnins"kurs" för våra klasskompisar då vi ska laga något inför dem och berätta vad det är vi gör. Till denna så ska vi även göra en varubedömning som kan ta sin lilla tid, har inte riktigt förstått vad den innebär så den kan ta hur lång tid som helst... Del två är en skriftlig inlämning på 2-3 sidor som ska vara inne senast den 22 dec. Då är jag hemma i Värmland så den måste vara klar senast den 21.e eftersom att jag åker hem då. Och som sagt så är omtentan även den 21.e vilket innebär att jag behöver läsa inför den mitt i allt detta.
CRAP!

Ikväll var det tänkt att vi (tjejerna i klassen) skulle ses på Heaven 23 och dricka lite drinkar och umgås... Tror dock att jag bangar för jag måste verkligen läsa...

En bra sak med idag är dock att vi bakat saffransskorpor... Visar bild senare! Nu ska jag läsa nämligen.

Kommentar från: Sara

Men nej carro! Du måste ju följa med ikväll! Jag har inte läst nånting på hela helgen, så jag ligger mycket mer efter dig. (speciellt med min låga poäng på förra tentan). Come on, du måste med! <3

2010-12-11 @ 16:59:28
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: Stina

Kämpa på bruden ! Snart är det över :) jag har min sista inlämning innan jul på onsdag så då blir karatefylla för min del !

2010-12-13 @ 02:51:42
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: