Fredag

Idag är det en vecka sedan julafton, denna dagen är även kallad nyårsafton.
Jag är inget fan av new years eve... Alltid sådan stress och överskattning av en kväll som egentligen borde spenderas i goda vänners lag med god mat. Så ikväll kommer Johan och Kornelia hit för just detta, mat, spel och lite skålning vid 12-slaget, -så långt kan jag dock sträcka mig i nyårstraditioner... Gud förbjude att man missar 12-slaget liksom.

Så idag har vi storstädat. Åt även väldigt god mat förut, slängde ihop en pastasås med fläskfilé, champinjoner och broccoli till lunch. Sådär lagomt lätt inför kvällens frosseri.



Nu sitter jag här med hårinpackning i håret samt ansiktsmask och klurar på vad jag ska ha på mig ikväll... Har köpt två nya klänningar som jag väljer mellan.

Nyårsklänning 1.
Nyårsklänning 2.
Närmare att bära "klänning" än så här lär jag inte komma... Senast jag hade en riktig klänning på mig måste ha varit när jag tog studenten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: