Söndag, kväll

Idag har jag haft den äran att enbart behövt sätta mig till bords när det vankats mat. Linus har stått för all matlagning idag. Till lunch käkade vi räkgryta och till kvällsmat blev det grillad kyckling, grillad rödlök, tomatsallad, klyftpotatis och bearnaissås. Är så stolt över honom!



Idag har jag gått en långpromenad med Anna och pratat om livet och dess bergochdalbana. När vi stod utan för mig för att avrunda samtalet så körde Malin's mamma upp bredvid oss och talade om att Malin nu höll på och flyttade in sina saker i grannhuset. Så from imorgon så kommer jag och Malin vara grannar i 5 dagar!! :D
Hon har fått tag på en så himla fin lägenhet, gud vad roligt för dig!

Imorgon är det dags att försöka avsluta detta eviga packande, men känner på mig att vi kommer behöva även tisdagen... Så krångligt att organisera allt när allt är så oorganiserat från början.

På tisdag så ska jag på massage och sen ska jag till frisören... Så jag lämnar stackars Linus med det roliga här hemma för några timmar. Till mitt försvar så är massagen ett presentkort som jag måste använda upp då det är i Karlstad (om någon har missat det så flyttar jag till Göteborg om några dagar...) Sen måste jag verkligen toppa mitt hår då den här sommaren har satt sina spår i mina längder.

På onsdag åker vi med första lasset till GBG.

På torsdag ska jag på en introduktionsdag med skolan och laga mat bl.a. Spännande!



I'll keep you updated!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: