Göteborg

Sitter nu i vår lägenhet här i Göteborg och tittar på fångarna på fortet... Har burit upp alla lådor, lagat lite mat och nu snart ska jag ta mig en dusch... Denna dag har varit låååång!

Imorgon ska jag på introduktionsdag med mitt program och ska befinna mig där mellan 8-17, det var inte igår det! Är faktiskt inte alls nervös, men får konstiga slängar av att jag "borde" vara det så jag är inte helt lugn ändå måste jag säga... Småsaker dyker även upp i mitt huvud, tex. Vem ska jag sitta med på lunchen? Vad ska jag ha med mig? Kommer jag känna att jag har kommit rätt? Blablabla.... Första riktiga skoldagen är inte för ens på måndag så jag ska försöka att spara all "härlig" nervositet tills dess. Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: