Fredag

Idag har vi börjat packa ned våra liv i lådor. Och jag måste säga att jag inte förstår varför vi inte börjat tidigare... För jäklar vad saker man har som man inte tänker på! Vi har än så länge bara packat ned sånt som varit i "bakgrunen" extrahanddukar, extrakuddar, "viktiga" papper, sladdar, filmer, böcker osv. Kvar är alla möbler, allt porslin/glas/bestick, alla prydnadsaker, kläder, skor, handdukar, sängkläder osv......
Men jaja det ordnar sig alltid!

Ikväll ska jag nog städa ur resten av min garderob, ska samla alla kläder jag inte vill ha och sälja vidare till mina vänner för en billig penning. Så mina vänner, bered er på en inbjudan!

Idag blev det rökt fläskfilé med dijonsås och pressad potatis till middag, mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: