Fredag!

Nu är vi äntligen hemma i Karlstad! Linus står i köket och lagar mat helt själv, (klapp på axeln). Själv så sitter jag här och googlar ryckningar i ögonlocket. Inget konstigt med ögonryckningar, förutom att jag har haft det i 2 veckor nu. Väldigt intensiva dessutom. De kommer med kanske 10-15 minuters mellanrum, (speciellt mitt på dagen) annars kommer de så fort jag blundar eller blinkar lite "hårdare".
Idag bestämde jag mig för att jag inte tänker ta den här skiten längre, nu var det dags att styra upp skutan. Det var dags att googla min åkomma. Att googla symptomer och liknande kan ibland vara jättebra, ibland mindre bra. Just denna googling turned out riktigt bra. Jag är helt enkelt stressad och sover för lite. Detta leder till muskelspänningar etc etc.
Spontant så känner jag att detta förmodligen är mitt fall. Har varit väldigt trött de senaste dagarna samt haft väldigt ont i kroppen. Guilty!



Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: