Fin tröja

Anna-Maria Sweater SEK 545, Resteröds - NELLY.COM



Sitter och tittar på Nelly's rea igen. Såg att de lagt upp lite nya prylar på rean, så varför inte!? Hittade tröjan ovan som kommer från Resteröds, kolla in videon, vilken fint fall den har. Flow! Sen att den är uppkallad efter mina andra namn, nämligen Anna, Maria känns ju rätt så meant to be.

Jag har gjort en deal med mig själv, jag ska börja handla mer kvalité. Inte helt sluta handla på HM, Gina tricot, Bikbok osv... Men just nu har jag så himla mycket kläder från ovanstående kedjor som jag inte använder just för att de känns billiga och tråkiga. Hade jag lagt ihop summorna från alla dessa kassa inköp, så hade jag haft pengar till betyligt färre, men ack så mycket finare saker. Saker som man vill ha i sin garderob länge. Det är så himla lätt att gå in på Gina tricot, börja bläddra lite bland deras snurror och tänka;
"-Jo men jag köper den här tunikan i 3 färger, den är ju så basic och bra" Vips! Så är man uppe i 500:- Inget mer sådant för Carolina Magnussons del. Varje gång jag hamnar i den situationen så ska jag ta mig samman, gråta en skvätt och gå hem och lägga den där 500-lappen i min spargris.

Skämt åsido. För att knyta ihop säcken så vill jag bara säga att "-I like my money right where I can see it, hanging in my closet"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: