Top model

Ännu en helg som snart är förbi, gud vad fort tiden går!
Igår kom linus hit och vi har mest myst, promenerat och ätit gott.. När han inte varit här så har jag suttit klistrad framför Americas next top model cycle 13 och Australias next top model cycle 5. Som många säker vet vid det här laget så är det endast modeller under 171 som får delta i ANTM13, ser inget speciellt i det konceptet.. Absolut roligt för de mer kortväxta, ingen tvekan om det! Men bättre tv blir det absolut inte. Tycker att de borde köra som vanligt och är man speciell nog så ska man få delta oavsett om man är tjock/lång/kort osv... Så då var det sagt! Kolla i alla fall in ANTM13 på youtube om du är intresserad utav det, tror att de hunnit med 4 avsnitt än så länge, det började sändas i början av sept.
Något som däremot redan är avklarat är Australias next top model cycle 5 så det sitter jag nu och plöjer igenom på youtube, är så rädd att jag ska få upp något klipp där de avslöjar vinnaren i förtid, (är ju massa 9 min klipp man får zappa emellan) råkade ut för det när jag skulle se näst sista avsnittet av cycle 3...
Well so far so good.

Kolla in ANTM13 HÄR
och ANTM5 HÄR



Bild Amerikanska gänget, säsong 13

Stina påpekade att denna bild tillhör säsong 9 och det stämmer ju faktiskt, längst fram sitter ju min favorit (från säsong 9) Heather, hittar dock ingen bild som jag vet är säsong 13 men denna ligger bra till för att vara just detta.


Kommentar från: Stina

Fast hjärtat, är inte det där en bild på säsong 9 med Chantal och Brandi ?

2009-09-27 @ 21:28:48
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: