Just det!

Idag klockan halv sju var det tänkt att jag och Anna skulle åka och kolla på Kils konståkningsklubb uppsättning av Mamma mia som Malin och hennes elever sattit upp. Det fick sådär. Anna hämtade upp mig i tid, vi åker och köper en bukett blommor och ger oss av till meteropolen Kil. När vi åker omkring och letar efter ishallen så bestämmer sig bilens bromsar för att det är dags att lägga av. Efter en dryg timmas väntan så kommer Annas granne och styr upp situationen, tacka gud för Jan! Så för att göra en lång historia kort: Bilen bärgades och vi missade hela föreställningen.

Lite bittert då det kommer bli ännu lite dyrare för oss med den där bilen, (vår gemensamma bil som vi försöker sälja, inte helt problemfritt har detta visat sig att vara...) Men jag känner faktiskt på allvar att "det är bara pengar." Det hade kunnat gått så mycket värre för oss om hastigheten varit högre eller om vi varit på något annat ställe än en raksträcka. Plus att den bilen har tagit oss fram och tillbaka till jobbet utan problem så det är bara att ta det för vad det är och vara glad!

Såhär en söndag så är det ju lite skönt med chillmusik, denna är vad jag lyssnar på för tillfället, MYS!



/Indiana Jones

Kommentar från: Stina

Jag visste att du skulle gilla Allison, typiskt Carolina-tjej. Jag gillar Celia, hon är modell även i vardagen, stilmässigt alltså. Me like. Fest på lördag åh yes ?!

2009-03-23 @ 01:15:50
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: