Hej hej hallå

Igår var det exakt ett år sedan jag började på mitt jobb. Detta firar jag och Anna (som för tilfället är här uppe och jobbar) genom att jobba halvdag idag. Vi försökte få gå hem igår efter två timmar men vår chef tyckte att det var lite kort varsel, (kan förstå honom) men imorgon så kunde vi få åka hem efter halva dagen om vi ville... Sagt och gjort, nu är vi hemma och har precis ätit lite knäckebröd med pepparsalami, Mumsi.

För övrigt så håller jag på och styr med project runway canada, kan nog bli trevligt! Ikväll kommer även senaste avsnittet av americas next top model!



En solig låt så här en solig dag KC and the Sunshine band, - Give it up.

Kommentar från: Caroline

Tack för länken :D //Biffen

2009-03-19 @ 11:14:57
http://www.nogg.se/hiiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: