Fredagslåt

Tänkte införa en liten fredagstradition... En fredagslåt! En utvald låt varje vecka som gör att man verkligen vet att NU, NU ÄR DET FREDAG!

Dagens låt blir därför The look med Roxette.

Motiveringen lyder: Min söta granne Felicia sjöng denna i köket härom dagen och den satte sig på min hjärna, gick runt om nynnade hela dagen... Behöver jag ens nämna hur catchig NANANANANA NANANANA NANANANA  NA-NA SHES GOT THE LOOK! delen är och hur lätt det är att därför dras med ner i skiten!? Nej skiten var att ta i, är ju faktiskt en bra låt, men det är lite sådär att gå och sjunga på en låt där jag endast kan orden NANANANANA NANANAA NANANANA NA-NA SHES GOT THE LOOK!


GOD NATT!

 
Såhär i efterhand så känner jag att det kanske inte fanns någon direkt koppling mellan ovanstående förklaring och låten, men min poäng äri alla fall att det är en grym låt.. Och det är det största kriteriet fö en fredagslåt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: