Sammanfattning

Har ju inte bloggat på ett tag så jag tänkte dra en relativt kort sumering av den senaste veckans händelser.

Åkte till Ullared med familjen.



Lyckades handla för 2500:- Men såhär i efterhand så har jag ju faktiskt inte köpt något speciellt när jag tänker efter... Blir mest att man köper massa småtrams och då springer pengarna iväg. Fick dock en fin skjorta och en mjuuuk ljusrosa morgonrock! Så helt lottlös blev jag inte.

Några dagar senare åkte jag in till Karlstad för att träffa lite vänner, på mig hade jag följande;



Jacka - HM
Sjal - Indiska
Tischa - Weekday
Kjol - Monki
Boots - Deischmann
Väska - Lindex

Väl inne i karlstad köpte ursnygga tights, eller ja tights är ju tights men färgen var magnifik! Svarta men färgade på ett speciellt sätt så de såg smått stentvättade ut, slitna liksom. Me likeie!  Köpte även denna söta tunika, blev så sugen på något med möster runt halsen efter att han sett Stinas fynd från Glasgow, så nu har jag min egen lilla variant!



Annars blev det en hel del mat och fika. Lunchade med Anna och Sara, åt som vanligt på Vero och tog deras grillade foccacia, tog dock ingen bild men fett gott var det, Köpte även värmländsk hemmagjord glass på Carli, ingen höjdare rent smakmässigt men väldigt mysigt så det kan bli av igen, dock i annan smakvariant, hallon var okej men lakritsen smakade alldeles för mycket godis för mig. Blev även en pannacotta senare under dagen med Martin hos George.





Annars så har jag börjat städa mitt rum, städat ut massa skräp och gjort i ordning för att få mer plats för mina väskor och skor, sakta men säkert så börjar mitt rum bli en garderob, me like! Har inte städat färdigt dock så före och efterbilder kommer när det är klart.

Idag ska jag på min äldsta brors bröllop och har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig, jobbigt det där. Tror dock att det är dags att ta tag i det nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: