Kväll

Då var ännu en kväll av filmmys och te avslutad! Såg filmen om Anna Nicole Smith, rätt kass men intressant. Eller inte intressant heller egentligen då den var hemskt vinklad till hennes fördel. Då ingen riktigt vet hur det låg till med allt så gillar jag inte riktigt att de vinklar den... Men man måste inte alltid göra det sanna rätta, jag har alltid varit fascinerad av henne så jag är rätt nöjd ändå när jag tänker efter!

En sak går dock att fastställa, hennes skönhet. Hur vacker som helst!




Annars då; Nu ska jag hänga lite tvätt, borsta tänderna och sen mysa ned mig framför den andra avsnittet av Rachel Zoe project, hemskt bra just nu!
Imorgon blir det till att skämma bort sig en aning. 1130 blir det ansiktsbehandling i 90 min och efter det in till Karlstad och klippa topparna hos Johanna på Aqua.
På tisdag blir det Bulgarien. Åh allt är så underbart just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: