Härligt

Igår åkte jag in till karlstad och shoppade lite med min systerdotter Emelie. Inhandlades gjorde hennes 12års present samt lite kläder till mig. Det var jag värd.
Efter det mötte jag upp Linus som jag skulle assistera personal shoper åt men vi bestämde oss för att gå på bio istället, var ju sucha crapväder att shoppa i. Vi såg Brüno, rolig men inte sådär jätte rolig. Svårt att ge den en kort recension så jag skippar det tror jag, den är dock klart sevärd om man har en och en halvtimma över, tror inte filmen var längre än 75min.
Idag har jag gjort det gamla vanliga, plockat lite i mitt rum och mina garderober.. Har äntligen packat upp min resväska också, sånt brukar ta sin lilla tid, samt mina kassar med saker från ullared som har stått i två veckor nu tror jag.

Nu blir det te och 4 avsnittet av rachel zoe! Pjuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: