Friday night

Är som sagt sjuk, känner mig dock relativt pigg för tillfället. Käkat lite mat och tagit mig en kopp te.
Så då återstår fredagsnöje numbero uno! Rensa garderoben och få ordning på saker och ting. Sortera ur skor och ta hand om dem, impregnering osv... Sortera ut de kläder som jag ska sy om och organisera ihop ett "schema" så det blir gjort någon gång... (Har saker ifrån i somras som jag inte fixat ännu..) Hänga fram kläder jag använder som mest och hänga undan de som jag trodde att jag skulle använda men inte gjort. Organisera kallas det!

Detta ska jag göra iförd mina stentvättade svarta jeans från monki, så det äntligen blir ingådda någon gång! Kanske skulle ta på mig ett par heels också, för att göra det hela á la Eva Longoria?



Bild (inte Eva Longoria)


Återkommer med förebilder samt efterbilder!

Update: Spiceworld kommer gå hårt under resningen! GIRLPOWER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: