Dags igen

För ny arbetsvecka. Kom precis hem från jobbet, kopplar i datorn, mobila bredbandet och sen kör jag! Måste ju kolla facebook, bloggen och det senaste!

Idag, whats new... Nja inte sådär jätte mycket faktiskt. Har varit på ansiktsbehandling på ett riktigt bra ställe ute på Norrstrand i Karlstad, Relax. Klassisk ansiktsbehandling, ögonfransfärgning samt diverse produkter (rengöring, fuktcreme samt ansiktsvatten) fick följa med hem. Riktigt skön start på dagen, efter det så åkte vi iväg till vårt kära T-force (kyrkan på bilden ser jag från mitt fönster, stek!)

Dags att tvätta ansiktet nu tror jag... måste underhålla min nu så fina hy, jag ger det en vecka! Sen kommer jag vara som vanligt igen. The hills blir! Eller project runway säsong 5..


GOD NATT




Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: