Aningen ångest...

Av den enkla anledningen att jag nu sitter på bussen hem och har glömt min telefon och laddare på rummet... En hel helg utan telefon..? GAAAAAH! Nej men jag skulle lätt klara mig, är inte beroende av min telefon över huvud taget... (slightly överdrift men nästan iaf) De jag behöver ha tag på deras nr kan jag ju utantill.. (Dock skulle det visa sig att inte stämma...). Men allt blir bara lite krångligare utan mobil... Som att tex ringa min chef och sjukanmäla mig, hans nr har jag inte lagt på minnet dessvärre. Får komma upp med en lösning. Kom som tur var på att man kan smsa från sitt mobila bredband, det är bra. Så jag slog upp Felicias nr, min granne.. För att be henne kontakta hyresvärden så hon kunde få gå in på mitt rum och hämta min telefon sen ge den till johan så kunde jag hämta den hos honom i morgon. Då hittar jag inte hennes nummer. Slår upp Johan, inte hans heller. Slår upp Davids, endast hans gamla nr står med. Så det slutar som alltid med att jag får höra av mig till Linus när det krånglar.

linus, du jag har ett problem.. jag smsar från mitt modem liksom, wow. Men jag har glömt min telefon på mitt rum.. kan du be felicia ringa jörgen och hämta den och laddaren? Sen ge det till Johan som jag får möta upp imorgon i  karlstad och hämta.. kan ju inte vara utan den hela helgen.. svara snabbt :$ puss CAROLINA


Ibland alltså... GÖTT ATT DET ÄR HELG!


Kommentar från: Anonym

Haha. Fantastiskt!!!

2009-01-30 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: