All night long

Sänder en tanke ut till stackars Malin som är sjuk idag när vi andra ska ut och härja i på krogen... (Vet dock inte om du läser här, då du inte har något internet... Men det är ju tanken som räknas.) Snart Malin, snart, (om ca 5 månader) så ska vi på AC/DC!

Så låten jag tänker spela för de andra på förfesten ikväll, i din ära blir: You shook me all night long med AC/DC



 Lägger upp bild på min outfit osv imorgon, ha en trevlig kväll! -HEEEEJ!

Kommentar från: Annabanannnnnnaaaaa

Nu sitter jag här och väntar på att ni ska komma och lyssnar på denna låt.. RÅKKÄNRÅLL FÖR FAN!!

2009-01-17 @ 19:35:29
http://annimoll.blogg.se/
Kommentar från: Malin

Önskar jag hade varit med, menmen.

Blir party nästa helg igen :D

kramis

2009-01-18 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: