So long!

ÄNTLIGEN!! NU ÄR DET FREDAG!!! = HELG, för den som missat det...
Idag jobbar vi bara sex timmar, slutar klockan nio... Så vi beräknas vara hemma i kära Karlstad runt 23.15. Fredag och fint väder gör mig så sjuuukt lycklig, det liksom pulserar i kroppen med endorfiner. Så en liten fredagslåt på detta då kanske... När vi åker hem för helgen så är det min ipod som spelas i bilen, helgipoden så att säga... Kan lova att denna kommer att spelas.

Men nu blir det lite avocado och räkor till lunch, HÖRS IMORGON NÄR JAG ÄR HEMMA! Åh jag längtar så, vakna upp i min egen säng... Åka till morfar och fika, besöka den lokala second hand butiken... Äta mammas mat, plocka bland mina kläder, klappa katten, promenera i vackra Skived och sen spelning på kvällen..! Blir inte mycket bättre än så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: