Poetry in motion

På tal om poetry in motion... När jag var liten tös, tidig tonåring någonstans.. så ville jag bli modedesigner och mitt märke skulle då heta P.I.M. Poetry in motion. Häftigt va?
Haha, så här i efterhand så var det kanske lika bra att jag inte blev någon designer... (Ännu i alla fall..?)



Bild


Hur som helst, poetry eller inte, så är jag hemskt insnöad på sommaren just nu. Direkt när jag såg dessa heels från Marni så började jag drömma mig bort till brunbrända ben, solglasgögon, luftiga klänningar i chiffong... Utsläppt hår!
Drömma om skorna går ju... Men att sommaren kommer, det är ett faktum. Så tills några liknande skor dyker upp budgetbutikerna så går jag i ide tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: