One way or another

Sitter på busstationen och väntar på Johan.. Vet inte om han kommer eller inte för vi får inte tag på honom... Är lagomt stressad för tillfället. Bussen till töcksfors har vi missat och grabbarna är fullt i sin bil.. SWEET! Sådär roligt att inte dyka upp på jobbet liksom...

Annars fick jag böter i helgen, för att jag drack en cider på allmän plats. Fy för mig! Livet känns galet rättvist just för tillfället.! ..Men tur för mig att jag jobbar i norge. 

Helgen var för övrigt rätt så misslyckad, eller inte helgen men utgången i Lördags, tur att jag var med kul folk.. annars hade det varit heeeelt värdelöst! 

Nej för att knyta ihop säcken, orkar inte gnälla mer nu... Hörs när jag är gladare!
Hoppsan!
 


Är lite gladare nu med tanke på det fina vädret... ME LIKEY!

Kommentar från: Stina

Shit böter eller ? Vart var du och hur mkt fick du ?

2009-02-09 @ 14:34:09
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: