Sjukdelux

Eller inte.. Har sovit jätte dåligt två nätter i rad nu och i morse när jag vaknade tio i fem och inte kunde somna om så kände jag att det var bäst att stanna hemma. Förkyld och ont i halsen som vanligt, det är jag typ en gång i månaden känns det som.. Men denna gång har jag även feber tror jag, och det mina vänner, det är ovanligt för Carolina!
Idag blir det alltså att packa sina väskor och åka hem igen, vet med mig att detta kommer sitta i ett tag så lika bra att försöka friskna till på hemmaplan, att vara hemma är nog bästa medicinen mot allt!

Så tyvärr Anna, blir det ingen after work för mig på fredag, var assugen men måste bli frisk! Dock måste vi ju ses ändå så en fika på lördag kankse går att klämma in..?

Åh jag blir så trött, hade styrt massa matlådor och grejer som, jag skulle ha med på jobbet istället för att handla i cafeterian varje dag.. Och tyvärr så tror jag att min helgersättning ryker nu när jag är sjuk, KUL! Men men går ju inte att jobba i 4+ när man mår såhär. (Jag tycker lite synd om mig själv just för tillfället, ja





Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: