Rätt så oaktiv

Har inte bloggat någonting ihelgen av den enkla anledningen att jag har gjort om på mitt lilla rum.
När vi kom hem från Norge i fredags så åkte jag och köpte mig ännu en klädställning samt galgar för att få lite ordning och reda på min garderob. När jag väl börjat med detta så kunde jag ju inte låta bli att styra upp resten av rummet så jag möblerade om en aning, städade alla skrivborslådor, drog sladdar, och cleanade upp min skräpmatta som har en tendens att aldrig kunna hålla sig ren.


FÖRE










EFTER











Kommentar från: Anna

Bra där junoir! Jag gör också om. I klädkammaren, garderoben och sovrummet. Fick ett par trådbackar som jag väntat på i en evighet så nu jävlar blir det snyggt i klädkammarn vill jag lova. haha! :P

2009-04-05 @ 16:42:40
http://annimoll.blogg.se/
Kommentar från: Carolina

Tack Junior! Oh spännande, du lägger upp bilder hoppas jag!? :D

2009-04-05 @ 17:01:09
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: