Påskferie

Äntligen har man gått på påskferie då! Ledig ända tills på tis, sen bär det av igen! Dock har jag skrivit upp mig på att jobba 12 timmar på påskafton, lite sådär att åka upp till norge för en dag liksom, men det är värt pengarna och jag hade ändå tänkt ta det relativt lugnt på påskafton.. Middag osv med familjen blir dessutom på söndagen så jag missar ju inte direkt något mys.
Måste ju spara ihop lite extra cash nu så jag har när jag och Malin åker till USA. Vet inte om jag har berättat det så jag kan ju dra det lite snabbt... Jag och Malin åker till USA i sommar! NY och LA står på schemat, ev en liten avstickare till Hawaii.. Beroende på hur mycket pengar som ryker i storstäderna. Tänker ju inte snåla när vi väl är på plats så att säga! (Så snart jag kommer på om jag bloggat om det eller inte tidigare så ska jag skriva ett mer utförligt inlägg angående detta, until then i will be quiet.)

På schemat idag så står det inte allt för mycket...
Mina fötter skriker dock efter ett fotbad och min själ skriker efter té samt en bra film så det får nog bli mina planer för kvällen!

För övrigt så såg jag Flashdance for the first time häromdagen, kan vara en av de mest överskattade filmerna jag har sett..?! Nästan så att jag vill kalla den för en crapfilm.. Men jag håller det inom mig, en liten charm fanns det ju såklart... Typ när hon dansar och häller massa vatten över sig själv, det var en ljusglimt i den annars så relativt tråkiga filmen. Däremot såg jag Romy and michele's high school reunion igår och fan vad rolig den är! Inte sett den på några år och har väl inte riktigt förstått alla skämt osv, men nu ni, nu kan jag nog påstå att den är med bland mina top 10 filmer, (rent underhållningsmässigt alltså.) Tur att man växer upp hörrni!

Its a wrap!






Bild

Kommentar från: Stina

Fan vad kul med USA, nästa så man vill haka på om man får ? När åker ni ?



Jag kommer hem den 5e juli, så om du pallar att vänta på avsnittet tills då. Men förresten, ditt mobila bredband, är det kontantkort eller abonnemang ? Står det i ditt namn ? För om det är kontantkort och inte skrivet på ngt namn är det ju bara att ladda ändå :D

2009-04-09 @ 04:35:44
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: