Gamla vanliga dilemmat

Jag blir galen! Jag kan aldrig bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha. Var hos frisören förra veckan och slingade och tonade håret i hopp om att snart komma till den färgen jag vill ha, ljusblont! Vill liksom ha en blekt palett, ändå inte helvitt då jag är för mörk i bryn osv för det... Men ville ha vita partier för att göra mitt hår lite kallare, som för tillfället är väldigt har en väldigt varm färg.

Blond












Brun










När jag ser bilderna såhär så blir jag sjukt taggad på att färga håret brunt igen, men gör jag det så vet jag att jag kommer att ångra mig då det ligger till som såhär:
Jag passar bättre i brunt då det stämmer mer med mina färger, jag är alltså finare i brunt. Vem vill inte se sitt finaste ut?
Min stil passar bättre i blont då jag har en lite rockigare och "ofin" stil, kontrasten mellan mina färger och det fejkade blonda ger mig mer attityd.
Alltså vad jag vill ha varierar från dag till dag, beroende på vilket humör jag är på.

Brunt eller blont?! Är det dags att växa upp och färga tillbaka håret eller borde jag fortsätta att spela på bortaplan? Växa upp kan jag göra om 10 år.


Hjälp mig! Inser att jag antagligen inte kommer att få några råd men försöka duger :D

Kommentar från: Anonym

Du passar mkt bättre i brunt hår färga tillbaks till de bruna =)

2009-04-05 @ 17:25:08
Kommentar från: Biffen

Tycker faktiskt det blonda är väldigt fint!!

2009-04-06 @ 11:36:31
http://www.nogg.se/hiiilda
Kommentar från: Carolina

Anonym: Jag tror att jag håller med dig..!

bIFFEN: Jaså, du brukar ju alltid slå ett slag för det mörka?

2009-04-06 @ 13:29:13
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: