Buhu

Gjorde några ärenden på stan idag... Köpte mig en fin svettiströja;



Hade dock önskat att den var utan ficka.. kanske går att sprätta bort, ska lägga lite energi i den frågan lite senare...
Köpte även en tshirt, shorts och två stycken plädar i minkimitation, fast de ska jag få i födelsedagspresent så det var ju egentlgen inte jag som köpte dem....... Urfina och urmysiga...! visar bild när jag väl har fått dem!


Provade även lite skor här och där, har fått världens dille på detta på senaste! Provade dessa skönheter från Scorett, alltså de är så fina på att jag vill gråta! Dock är klacken några cm för hög för mig och aaaalldeles för smal så jag trippar mest runt i dem... Och det går ju inte. Då slogs jag återigen av idén att jag kanske skulle köpa dem och ha dem så prydnad... De är ju bara så vackra! Så kanske jag, någon dag, ...Lär mig att gå i dem!
 
Bild



Sen provade jag de här skönheterna inne på Foot news;



Bild


Åtsnörda sitter de som ett smäck och jag vill återigen gråta för att jag inte kan köpa hur många skor som helst, beställde ju senast igår ett par från bronx med öppen tå.. Funderar dock på om dessa är snäppet vassare... Är ju mer en sucker för läder än mocca... Måste få hem de beiga och se dem först innan jag gör något förhastat... Or can I?!

Kommentar från: Jennifer

Sv; Tack så mycket sötnos! :)

Visst blev det bra? :) Jag är verkligen sjukt nöjd, dock kanske inte min pojkvän är det dock, haha ;P

Självklart är det okej, bara roligt och väldigt smickrande för min del ;)



Förresten! Skorna från Bronx som du provade fanns dem kvar i många storlekar för jag har inte lyckats hitta dem :( buhu

2009-04-18 @ 18:14:39
http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: