Annars så

Har jag precis kommit hem från en lååångpromenad med Caroline. Den andra i ordningen... Lär bli en till innan sängdags... Om jag ens går och lägger mig idag, sov nämligen 14 timmar i natt. Aldrig sovit så länge i hela mitt liv tror jag..?
Anledningen till detta var att jag inte sov något natten till fre då vi efterfestade hela natten/morgonen, sov endast två tim på fre eftermiddag innan det var dags att åka till töcksfors där jag sen sov runt 5 tim extra innan det var dags att gå upp 0340 när klockan ringde. Kl 0500 var det nämligen dags för jobb, 12 timmar.
Kom hem efter det, var hemma runt 8, sen gick jag och la mig kl 2115, sov tills 1100 idag, utvilad!
Ska dock jobba dag till veckan så får se till att vända om detta sömnvana... inte helt ok!

Nu blir det till att röja upp lite på mitt rum sen kommer det gäster hit och det blir till att fira påsk sådär en dag i efterskott, mys! Har längtat efter påskmat big time.. Janssons, MUMS!

Happy easter!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: