Lördag

Nu har jag precis kommit hem från min Morfar. På vägen hem så köpte jag mig ett halvkilo smågodis, så det trycks medan jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem, då blir det julmarknad! Annars så vet jag inte riktigt vad som händer idag.. Om det blir mat och bio på stan eller om det blir utgång.. Ska ringa regeringen (Malin) lite senare och se.
 
Det är så skönt att vara hemma!

Kommentar från: Malin

Hej! Såg att du arbetar på fabriken i Töcksfors. Har du något tips till mig och en kompis hur vi får kontakt med fabriken? Vi vill komma dit och slita :)



Hälsningar Malin och Anna

2008-11-22 @ 20:05:18
http://metrobloggen.se/malcolm
Kommentar från: Stina

Kul att du har börjat blogga igen. Har dig på favoriter och blev lite chockad när det var en massa ny inlägg. Yes, kommer på lördag så då blir det feting fest. Dock inte hos mig tror jag, kan inte köra ut Steffe igen :b

2008-11-25 @ 14:32:02
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Malin

Regeringen :D Thats me :p haha

2008-11-25 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: