Det är lätt att kritisera andra...

...Och med detta så menar jag Saleisha. Ok, jag är lite efter.. men jag har ett jobb, ett jobb som ligger ute i skogen och därför tvingar mig att bo ute i skogen. Vilket i sin tur leder till att jag inte har tv3. Därför har jag precis fått reda på (tack vare en snäll mamma som spelar in allt jag missar) att Saleisha vann top model 9. För att nu återgå till min rubrik; Hur tusan kunde hon vinna? Alla visste väl att Jenah skulle ta det? ..Tydligen inte Tyra och CO.
Men när Jenah nu åkte ut innan finalen så visste väl alla att Chantal skulle vinna?  Tydligen inte Tyra och CO.

Vad kan man säga? Jag är besviken... Lika besviken som jag var när Natascha inte vann ANTM 8. BUMMER!




bild


Såhär i efterhand kan jag känna att detta inlägg kanske var lite onödigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: