Update!

Jaha, då var man hemma för lite påskledigt då.
Började som bekant att jobba på kycklingfabriken i måndags, har jobbat två dagar och är helt slut. Men det är helt okej faktiskt... Sköna chefer, okej jobb, mysigt boende (trots att det är mindre än mitt vanliga rum och att vi är tre st som delar på det...) bra lön osv. Det är riktigt roligt att bo ihop med Vesslan (Caroline) och Snakey (Anna) faktiskt!

Finns inte så mycket mer att säga... Vi jobbar på, hänger i köpcentret, motionerar och lagar mat!

Idag blir det in till stan och träffa Stina för en tur på staden, sedan blir det Moll's in! (För er som inte vet vad Moll's in är så är det slang för "sova över party" hos Anna Moll.) Alltid lika efterlängtat! Och nu var det banne mig ett år sedan sist eller något...

helgen blir det inflyttningsfest hos mallan, ...igen! Men det ska bli fett kul, hon har så snygg lägenhet.


Hörs av! Tjena hejsan.

Kommentar från: Stina

Hej. Förlåt att vi aldrig sågs igår men jag hade som sagt så himla ont i magen. Hela kvällen typ :/ hade ni det trevligt hos Anna ? Klem

2008-03-21 @ 09:41:33
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Stina

Ja fy, har fortfarande ont :/ vet inte vad det kan vara. Men det får bli fest ändå... Jag blir kvar till måndag så jag kommer ikväll :D klem

2008-03-22 @ 10:46:41
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: