Update!

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu, verkar iofs inte som om att någon har uppmärksammat detta.. Men jag bloggar på ändå.. ett tag till!
Lately.. well jag, Anna och Caroline ska börja jobba i norge på måndag. Vi ska stycka kyckling! Var där idag på besök och det verkar hur bra som helst! Bra chef, bra lön, bra arbetstider, villkor osv... Själva styckningsdelen är inte så brutal som den låter... det handlar mer om att filéa kycklingen som är död sedan länge!
För att fira detta så blir det dygnfylla på lördag med girlsen. Come on and join us! You'll find us at nöjesfabriken!
Just det, på tal om nöjesfabriken... vi var på Hardcore superstar i fredags, så underbart bra! Dock har jag fått tinnitus... Men det är nästan värt det!
Nej det är det faktiskt inte.. och jag är inte helt säker på att jag har fått det men antagligen då det är 3 dagar sedan konserten och det tjuter fortfarande i mina öron. Tänk på det ungdomar, det är lätt hänt och det är bestående!

Nu ska jag göra mig en fruktsmoothie och leta bilar! TjipP!

Kommentar från: Lady Lamb

Fan, hade det inte varit för mina öronproppar på Kentkonserten så hade jag varit döv XD
Det blir bättre ljud med propparna också...
Lycka till i Norge!

2008-03-11 @ 00:12:39
http://ladylamb.blogg.se
Kommentar från: carolina

Mmm ööönskar att jag hade haft öronproppar.. kommer istället att vara skadad för resten av livet :P
Tackar! :)

2008-03-11 @ 18:12:54
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: Lady Lamb

Svar: Väskan är min lilla bäbis:P

2008-03-11 @ 19:19:44
http://ladylamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: