Lördag

Nu är det helg!

Har jobbat hela veckan och njuter nu till fullo av att göra vad fan jag vill... (Se på tv och sova.) Exakt samma sak som jag gör i Töcksfors om dagarna, men det blir mkt roligare att göra det på fredagar och lördagar liksom... När man kan vara uppe hur länge man vill!
Hur som helst så har jag chillat hela helgen... Laddat batterierna! Imorgon bär det av tillbaka till fabriken. Cant wait!

Just det, fick 2500:- mer i lön än vad jag hade väntat mig. SWEET!


Check list:
( ) Avboka hörselundersökning
( ) Boka klipptid
( ) Flytta ansiktsbehandling
( ) Hitta mitt pass
( ) Tvätta all handtvätt
( ) Bränna ny bilskiva



Oh god, fick precis reda på att min framtida man Nikki Sixx har ihop det med Kat Von D. Attans! Gött o veta att han gillar yngre tjejer dock.. Hon är ju 82:a.. Då lär han kunna sträcka sig till 87:or.. Synd att hon ska vara så snygg bara.. Hade jag varit lesbisk så hade jag gift mig med henne istället.



Bild                                                                Bild


Kommentar från: lady lamb

vafan, jag fick för mig att hon var 29. shit!

2008-04-01 @ 16:00:59
http://ladylamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: