Gårdagen

Spenderades i goda vänners lag. Vin, guitar hero, nöjesfabriken och efterfest på hotellet med bandet som lirade på nöjes.
Helt klart godkänt! VG+++ tom.

Idag har det mest varit bakissysslor... Druckigt påskmust och slötitta på star wars.
Snart kommer Caroline hem från STHLM också, så då blir det promenad. Först måste jag dock ta mig något och äta... känns som om att jag inte ätit på flera dagar, äcklig känsla!

Imorgon ska jag försöka boka klipptid, räknade efter och det har tydligen gått 10 veckor sedan jag klippte mig. Inte bra! Efter det ska jag till mitt gamla jobb och lämna tillbaka nycklarna.

Sedan bär det av mot Töcksfors och arbete!




Bild (Inte Töcksfors, men kan bli besökt av pengarna jag tjänar genom att bo i Töcksfors!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: