Söndag

Gud vad jag är glad idag.. dagen började med att jag fått ett urgulligt sms av malin runt 03.00 inatt.. ;) Malin och Anna är och hälsar på Kornelia i Norge (jag kunde inte följa med för jag jobbade bla.) De hade festat igår och haft det urbra. Kände att jag missade något men smset vägde upp det missade ändå!
Sen hittade mamma en påse med massa tyger som jag ställt undan för flera år sedan.. Så nu blir det till att sy!

Har shoppat en del på senaste tiden.. var ett tag sen jag var på en riktig shoppingrunda! Har bla inhandlat två par heltäckande leopardtights, svarta lackpumps, en mötley tischa, två kjolar (en småblommig och en stentvättad svart) en tshirtklänning... Sen minns jag inget mer men bilder kommer så det lär märkas!

Kommentar från: malinannakornelia

CAROLINA, kom in på msn vi väntar på dig. live från oslo liksom :)

2008-01-21 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: