Time goes by

Igår så umgicks jag med Martin.
För er som inte vet så gjorde vi slut för några veckor sedan... (Var inte speciellt sugen på att utlämna det här i bloggen först, men nu känner jag att jag lika gärna kan göra det.) Vi skulle ha firat 3 år förra lördagen... Galet länge, men jag kände att det var dags för oss att skiljas åt just nu. Vi är på så olika ställen i livet just nu, att det vore orättvist att fortsätta tillsammans.
Jag vet inte vad framtiden har att erbjuda, men vi hoppas båda två på att vi hittar tillbaka till det vi en gång hade.

Men tillbaka till gårdagen.. Mötte upp Martin efter jobbet och åkte hem till honom, käkade sushi och såg på melodifestivalen för att sedan kolla på Titanic. Underbar film men drygt att den ska vara så lång... Eller, det är drygt med långa filmer när man mår sådär... Har feber och halsont idag så gårdagen var en försmak av hur jag mår idag = dåligt. Så vi stängde av efter halva filmen typ. Har ju dock sett filmen några gånger så jag vet ju hur den slutar ;)

Idag är jag som sagt riktigt förkyld och har feber.. finns bättre sätt o fira söndagar om du frågar mig... Men man kan inte alltid må på topp! Ha en trevlig kväll så hörs vi till veckan!





Martin, du är bäst! Jag älskar dig.


Keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
'Cause you know I'm here for you, I'm here for you
There's nothing you could say
Nothing you could do
There's no other way when it comes to the truth
So keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: