Onsdag

Dagen idag har varit väldigt trevlig. Vaknade upp imorse, pigg och utvilad. Åt en härlig grötfrukost framför tvn med Oprah som sällskap. Tog sedan en dusch och gjorde en hårinpackning med mitt senaste tillskott i inpackningshyllan. Åkte sedan in till stan och mötte stina för lite shopping. Köpte ett par sulor som jag la i mina nya skinnstövlar då de är väldigt stora... Samt en t.-shirt från Gina Tricot, (stor naturvit tshirt.)
Mötte även upp Louise och så småningom Anna för att ta en fika på T. ...Oj nu ser jag att klockan har blivit över 00.00 så egentligen är det ju inte ons längre... Men jag ignorerar detta och forstätter berätta om min (går)dag. Efter fikat, som egentligen blev en sen lunch för min del, åt spenat och laxpaj... (som inte var någon höjdare) så åkte jag hem.
Väl hemma blev det lite tvättning, städning samt gitarrspel. Efter det blev det top model. Mysdag!


Nu är det dags för sängen!
God natt.



PS. Lämnar er med lite Poison först, men efter det, God natt!


Poison - Talk dirty to me



Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
behind the bushes
until I'm screamin' for more
Down the basement
lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me

Kommentar från: Fian

Svar: Det gör vi bergis ;)

2008-02-22 @ 04:28:10
http://www.hollywooddiet.blogg.se
Kommentar från: Fian

Svar: Det gör vi bergis ;)

2008-02-22 @ 04:29:20
http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: