Herregud..

Herregud säger jag bara! Blev en spontanutekväll igår. Kom hem från jobbe vid halv åtta, då var det bara att lägga sig och ta en powernap i 40 minuter. Sen gjorde jag mig iordning, förfestade lite med mig själv på mitt rum och tog bussen in till stan vid halv tio. Där mötte jag upp Jonna och vi drog till Harrys. Väl på harrys blev det några drinkar och runt 12 bar det av till Ankan. Väl där så dansades det, minglades och dracks ännu mer. Vilket jag fått sota för idag,  jag har ännu ondare i halsen idag än vad jag haft på hela veckan och så har jag varit allmänt dålig x20. Men det är det värt för jävlar vad roligt vi hade! Efterfestade med Ducktales och sminkning av däckade personer. En kille hade helt plötsligt ett stort svart ögonbryn imorse, svarta läppar och hemskt mycket rouge, mustasch tror jag att han fick också. (Sånt som händer..)


Bild

Just det Mikkey Dee var på Ankan också! Cheers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: