sweet

Då var julen över! I julklap fick jag handdukar och badlakan.. (Nej det är inte samma sak..) En ljuslykta, ett skärp med nitar, bäddset, pengar, presentkort, ansikstbehandling, hårvårdsprodukter, glas osv.. Fick stora paket det här året, stora och få.. Såhär på 21årskvisten så gör det mig inte ett endaste dugg! Men jul känns lite last year just för tillfället så vi lämnar det nu.

För att komma in på något som precis som julen, tyckt återkomma varje år.. Nåja kanske inte varje år men nästan. Leopardmönstrat! Mönstret över dem alla! -Jag älskar det! 8/10 ggr så har jag just leopardtights på mig när det vankas utgång eller när jag vill känna mig extra snygg.
Har äntligen efter ett evigt letande hittat de perfekta pumpsen i leopard.



499:- Här. Köpte även samma sko i rött. Och så kunde jag inte låta bli att klicka hem dessa också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: