God morgon!

Blev precis väckt av butikschefen på Boomerang i Karlstad. Min jacka har äntligen kommit till rätta!
Lämnade in den för någon vecka sedan på reklamation då det blivit två hål nede vid dragkejdan och har sedan dess väntat på att reklamationen skulle godkännas och att jag skulle få en ny jacka. När detta väl gått igenom och de skickat en ny jacka så fick jag ett samtal igår om att jackan är försvunnen. Och on top of it all så gick det inte att få tag på någon ny, då de var slut på lagret i just den färgen och storleken. Attans!
Den tillfälliga lösningen då skulle bli att jag fick tillbaka min reklamerade jacka och ha den tills i höst då de nya jackorna trillar in. En helt okej lösning tyckte jag, som jag dock inte behöver uppleva då jackan nu har dykt  upp.

Jag blir så glad av god service. Något som är en stor del av konceptet för Martin med personal på Boomerang i Karlstad. Tack ska ni ha för hjälpen!




Bild. Mitt bästa köp någonsin, (min är dock i marinblått.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: