Så ska det inte låta...

Aj aj.. Kollade mitt saldo, tänkte att;
"-Det är nog runt 2000:-" Upptäckte att det var närmare 200:- Attans!
Brukar ha stenkoll på sånt där... Eller så har jag mer pengar än jag räknat med, men aldrig mindre!
Lite småtråkigt att räkna fel på 1800:-
Hur som helst så kollade jag igenom mina inköp osv.. och det stämmer.

Köpte två par skor på Wedins under veckan.. Ska styra bilder imorgon. Är osäker på det ena paret och de kostare 499:- så ev har jag det till godo..


Annars så sker inte mycket. Steg precis ut ur duschen och ska snart lägga mig. Sov 3 tim inatt då vi spelade tvspel till kl 2. Great!
Veckan har varit bäst, det blir verkligen bara bättre och bättre borta på vandrarhemmet och jobbet. Trivs trivs trivs!

Imorgon bär det av in till stan och till Malin för lite mys, ses där!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: